Arbetsplikt

Hur fungerar arbetsplikten i Saltsjöbadens båtklubb?

Våra olika ansvarsgrupper har identifierat uppdrag som behöver utföras inom respektive område, där ni medlemmar kan hjälpa till att bidra med arbetskraft. Ett sådant tillfälle ersätter avgiften för den tidigare arbetsplikten. Detta för att vi i klubben har ett större behov av den enskilde medlemmens medverkan. Vi fakturerar avgiften under hösten 2024 för de som inte deltagit på ett sådant pass.

Således kan klubben nu erbjuda vissa tillfällen att genomföra sin arbetsplikt. Välj önskad aktivitet och fyll i dina uppgifter. Saknas önskat pass är det fullbokat. Mer detaljerad information kommer skickas ut inför respektive aktivitet till de som ska delta. Man deltar efter sin egen förmåga och ålder.

• Anmälan Vi ser din anmälan som bindande.
  • Glöm inte När du är på plats anmäler du dig till en funktionär som registrerar ditt deltagande, ta gärna med oömma kläder och ev egna redskap.
  • När Hela säsongen, olika pass kommer kontinuerligt läggas ut.

Vid frågor, mejla:

Arbetsplikt

Välj önskad aktivitet och fyll i dina uppgifter.

Mer detaljerad information kommer skickas ut inför respektive aktivitet till de som ska deltaga.