Låssystem

Under våren/försommaren påbörjas arbetet med att byta ut klubbens alla lås och nycklar med ett elektroniskt låssystem. Alla medlemmar kommer använda mobiltelefon eller elektronisk tagg i stället för fysisk nyckel. Varje medlem kommer kunna registrera max två telefonnummer, det egna och ett för eventuell familjemedlem. Om man så önskar kan man också beställa en tagg till en kostnad av 150 kr. Taggen skickas per post till den adress som finns registrerad i Bas-K.

För att få tillgång till det elektroniska låssystemet måste ni fylla i formuläret nedan. När vi registrerat er ansökan, vilket vanligtvis sker inom några dagar, kommer ni som anmält en mobil nyckel att få ett SMS från EVVA AirKey med en länk som är giltig i 48 timmar. Klicka på länken och följ anvisningarna.

Vid frågor är ni välkomna att mejla

Ytterliggare information:

Låssystem

Personuppgifter

En e-post med en bekräftelse av anmälan skickas till denna adress

Mobiltelefonnummer

Övrig information